ÉRDEKLŐDÉS, INFORMÁCIÓKÉRÉS
Kapcsolatfelvétel
Árajánlatkérése után az Ön igényeihez igazodva konzultációval mérjük fel óhaját, hiszen az egyedi kijelzőmegoldások tervezésében, telepítésében és a szervizelésben is segítségére tudunk lenni. Lépjen kapcsolatba velünk, kérje szakértő munkatársaink segítségét!
Írjon nekünk még ma!
Ahány cég, annyi féle igény merülhet fel. A legoptimálisabb Samsung SMART Signage megjelenítő kiválasztásához és legkedvezőbb ajánlatokhoz kérje szakértő kollégáink segítségét.
Rólunk
A HRP Europe Kft. közel 30 éve stabil szereplője az informatikai piacnak, hardver és szoftver disztribútori minőségben. Jelenleg a cég 130 munkatárssal működik, egy jogilag külön egységbe szervezett, 30 fős szervizzel megerősítve. 2019-ben a HRP 38 milliárd forintos árbevételt ért el, ami 13,5%-os növekedést jelent az előző évhez viszonyítva. A HRP büszke arra, hogy 2019-ben második alkalommal nyerte el az „Év Microsoft Partnere CSP kategóriában” díjat, és a Kincentric „Legjobb munkahely” díját is. A vállalat hivatalos magyarországi forgalmazója a Samsung üzleti kijelzőinek és adattárolóinak is.
Samsung Márkaszerviz
Meghibásodott Samsung SMART Signage készüléke? A FixDirect Kft. mint a Samsung hivatalos márkaszervize készséggel áll rendelkezésére a készülék garanciális vagy garancián túli javításával kapcsolatban.
Garancia ellenőrzése
Első lépésként kérjük bizonyosodjon meg arról, hogy készüléke biztosan garanciális még. Ehhez keresse elő a készülék számláját, érvényesen kitöltött magyar nyelvű jótállási dokumentumát és ellenőrize, hogy a vásárlástól mennyi idő telt el.
Szervizelés
Mindegy egyes Samsung SMART Signage kijelzőnkre 3 év „helyszíni garancia” vonatkozik. Ilyen esetekben a cégünk kiküld egy szerviztechnikust az Ön telephelyére, aki ott végzi el a javítást.
Ezen szolgáltatás igényléséhez kérjük hívja a 06 70 374 2438 telefonszámot, vagy írjon nekünk a samsung@fixdirect.hu e-mail címre.
Mi szükség a garanciális javításhoz?
A garanciális javítás igényléséhez kérjük mindenképpen készítse össze az alábbiakat:
- Számla vagy annak másolata
- Érvényesen kitöltött jótállási jegy
- Észlelt hiba leírása, hibakód vagy bármely információ, ami segít a hiba beazonosításában